Handelsbetingelser hos Baby Bumb

 

1. Virksomhedsoplysninger

Arctic Recovery ApS
Gøteborg Allé 6, 7. sal, lokale 15
8200 Aarhus N
E-mail: support@babybumb.dk
CVR: 44106167
 

Lageradresse:
Shipshark ApS
Haraldsvej 66, Hal D
8960 Randers SØ
 

2. Priser

Alle oplyste priser er i danske kroner og inkluderer moms samt eventuelle afgifter. Priserne er vejledende dagspriser og kan ændres uden varsel. Den pris, der er gældende på bestillingstidspunktet, vil være den fakturerede.
 

2.1 Prisjusteringer

Vi yder ikke prisgaranti på varer, der efterfølgende nedsættes inden for 30 dage fra dit køb, uanset årsag (kampagne, udsalg, m.m.). Vi kan heller ikke oplyse om kommende tilbud eller prisændringer.
 

3. Betaling

Du kan betale med følgende betalingsmetoder: VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal, MobilePay og bankoverførsel. Beløbet trækkes først, når varen afsendes. Alle priser er inkl. moms.
 

3.1 Beløbsreservation

Ved betaling med internationale kort reserveres beløbet øjeblikkeligt. Pengene forbliver reserveret indtil:

Vi trækker betalingen ved afsendelse, eller beløbet frigives ifølge reglerne for dit betalingskort.

Kontakt din kortudsteder for nærmere oplysninger.
 

3.2 Forudbestilling

Udvalgte varer kan forudbestilles før de kommer på lager. Det fremgår tydeligt på den relevante produktside, hvis dette er tilfældet.
 

Ved forudbestilling accepterer du, at:

- Betalingen hæves med det samme.

- Forventet levering fremgår på siden og i ordrebekræftelsen – bemærk, at der kan ske ændringer.

- Du samtykker til, at vi trækker betalingen inden afsendelse i henhold til gældende regler.
 

Har du spørgsmål til forudbestillinger, er du velkommen til at kontakte os.
 

4. Levering

Vi forsøger at sende alle ordrer afgivet inden kl. 15:30 samme hverdag. Ordrer afgivet senere sendes næste hverdag. Normalt leverer vi inden for 1-2 hverdage. Ved valg af hjemmelevering tillægges et fragtgebyr på 49 kr. med GLS. Vi benytter GLS og sender til adresser samt pakkeshops i Danmark og Færøerne. Ønsker du levering til Grønland, kontakt os venligst

 

Bemærk: Hvis der ikke er plads på det ønskede afhentningssted, kan din pakke blive flyttet til et andet udleveringssted i nærheden. Du vil modtage besked herom.

 

5. Fortrydelsesret og returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret på produkter, som ikke er omfattet af vores udvidede tilfredshedsgaranti. Produktet må være prøvet, men ikke taget i egentlig brug. Du hæfter kun for værdiforringelse ved håndtering ud over, hvad der er nødvendigt for at vurdere varen.
 

Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du kontakte os via mail med dit ordrenummer. Du skal returnere varen inden for 7 dage efter, du har givet besked. Varen skal returneres forsvarligt indpakket – og du bærer risikoen under returtransporten. Ved afviste returneringer vil vi tilbyde at sende varen retur til dig igen mod betaling af fragt, hvis dette ønskes inden for 7 dage efter afvisningen.

Vi gør opmærksom på at køber selv hæfter for returomkostninger ved returnering.
 

5.1 Tilfredshedsgaranti

Vi tilbyder 30 dages tilfredshedsgaranti, så du kan prøve dit produkt derhjemme i ro og mag. Garantiperioden starter den dag, du modtager pakken.


Hvis produktet ikke lever op til dine forventninger, skal du:

Kontakte os senest på dag 30 og fortælle, hvorfor du ønsker at returnere. Vi tilbagefører beløbet til den samme betalingsmetode, der blev anvendt. Ved gavekort refunderes med nyt gavekort.
 

Vigtigt at vide:

Produktet må være brugt, men ikke skadet eller misligholdt. Hvis det er væsentligt brugt ud over almindelig test, forbeholder vi os retten til at fratrække en værdi for slid – eller afvise returneringen helt. Retur uden original emballage er tilladt, men vi anbefaler forsvarlig indpakning.


Ved delvise returneringer, hvor rabatter er givet (f.eks. mængderabat), modregnes dette i det refunderede beløb. Returneres dele af en ordre, hvor der fulgte en gave med, skal gaven også returneres – ellers fratrækkes værdien.

5.2 Annullering af ordre før afsendelse
Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du kontakte Baby Bumbs kundeservice hurtigst muligt. Vi skal nå at se og behandle din besked, inden pakken bliver sendt. Hvis pakken allerede er afsendt, skal du selv betale for at sende den retur.
 

6. Reklamation

Der ydes 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Ved fejl eller mangler vurderer vi, om varen skal repareres, ombyttes, krediteres eller prisnedsættes. Du skal reklamere inden for rimelig tid – og helst senest 2 måneder efter, du har konstateret fejlen.
 

7. Klagevejledning

Er du utilfreds med dit køb, så kontakt os på support@babybumb.dk – vi vil gøre vores bedste for at finde en løsning.


Hvis vi ikke når til enighed, kan du klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2, 8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

Varen eller ydelsen skal have kostet mellem 1.110 kr. og 100.000 kr. for at kunne behandles.
Hvis du bor i et andet EU-land, kan du benytte EU-Kommissionens klageportal: http://ec.europa.eu/odr

Alle tvister afgøres efter dansk lovgivning.